افزایش ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز گفت: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی روز‌های آینده در آذربایجان شرقی بسیار محتمل است.

آقای محمدزاده گفت: آمار‌های مربوط به مبتلایان به ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر در تبریز روند افزایشی به خود گرفته و تداوم این روند بسیار نگران کننده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رفت در اواسط بهمن ماه با پیک کرونا در استان آذربایجان شرقی و تبریز مواجه شویم اما این پیک با تاخیر شروع شد و از اواسط اسفند ماه تعداد مبتلایان و افراد بستری شده افزایش چشمگیری یافت که با توجه به ماهیت تعطیلات نوروزی در روز‌های آتی شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا خواهیم بود.

آقای محمدزاده از بستری شدن تعداد ۳۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) تبریز خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم و کافی برای درمان و بهبود وضع عمومی این تعداد بیمار در مرکز درمانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیک‌های حال حاضر مشابه پیک‌های قبلی کرونا نیست و خطرات آن نسبت به دوره‌های قبلی کاهش دارد یادآور شد: باز هم ضروری است ضوابط بهداشتی و اصول پیشگیری همانند سال قبل به دقت رعایت شود تا از ابتلا به این ویروس به خصوص در بین افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.