در طرح نوروزی ۱۰ روزه تا امروز ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی ثبت شده است

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور در ۱۰روز طرح نوروزی تا امروز ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی ثبت شده است.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس پلیس راه کشور در جریان بازدید از محور‌های استان قم و یگان‌های انتظامی مستقر در جاده‌ها گفت این رقم نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد .

فرمانده کل انتظامی کشور افزود :علارغم افزایش مسافرت‌ها در ایام نوروز امسال، اما خوشبختانه در تلفات انسانی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته ایم، اما همچنان منتظر اعلام آمار رسمی آمار از سوی سازمان پزشکی قانونی هستیم فرمانده فراجا تخطی از سرعت مطمئنه رعایت نکردن حق تقدم و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را سه عامل مهم حوادث جاده‌ای تلفات ناشی از آن برشمرد و گفت آمار‌ها نشان می‌دهد ۶۵ درصد حوادث و تلفات امسال علت به رعایت نکردن این سه عامل به وجود آمده است.

سرداران به مسافران توصیه کرد در روز‌های باقی مانده از تعطیلات نوروزی سفرهایشان را مدیریت کنند و بدانند که جاده‌ها هم جزئی از سفر هستند و همان قدر که می‌خواهند از سفر هاشان لذت ببرند از طول مسیر جاده‌ها و زمان مصرف در جاده‌ها هم لذت ببرند.

فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت محور‌های استان قم به عنوان یکی از مسیر‌های اصلی کشور خاطر نشان کرد در پایش هوایی که صورت گرفت حجم تردد در محور‌های استان قم سنگین، اما روا ن بود و رفت آمد‌ها همچنان پرترافیک وجود دارد و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران رامی طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار