اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق /اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های همجوار شهر بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پس اخذ دستور قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در حال بارگیری به خودرو وانت نیسان بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت سوخت و فرآورده‌های نفتی بوده و با هماهنگی قضائی تحویل عوامل این شرکت شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا ظهار داشت: همزمان با عید نوروز و مسافرت تعداد قابل توجهی از هموطنان به اقصا نقاط کشور و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: ماموران پس اخذ دستور قضائی به نقاط جرم خیز و مخفیگاه‌های شناسایی اعزام شده که در بازدید از این محل‌ها ۹ سارق و ۲۴ معتاد متجاهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه توقیف ۳ دستگاه خودرو سواری و ۵ دستگاه موتور سیکلت از دیگر توفیقات این عملیات بود، بیان داشت: در بازدید از مخفیگاه متهمان حدود ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر و تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ عبدی خاطر نشان کرد: شماره تماس‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به صورت شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی فراجا با شهروندان آمادگی پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی می‌باشد، که هموطنان می‌توانند در صورت نیاز به فوریت‌های پلیسی و ارائه هرگونه پیشنهاد و انتقاد با این شماره‌ها تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.