شهربازی برج خلیج فارس قزوین به صورت غیرقانونی فک پلمب شده است

رئیس اندازه شناسی اداره کل استاندارد قزوین گفت: شهر بازی برج خلیج فارس به صورت غیرقانونی فک پلمب و در حال بهره برداری است و دارای تاییدیه استاندارد نیست.

مهدی مسافر رئیس اندازه شناسی اداره کل استاندارد قزوین گفت: شهربازی دهکده فضایی واقع در برج خلیج فارس قزوین دارای تاییدیه آتش نشانی نیست و همچنین برخی وسایل و تجهیزات بازی مستقر در آن با استاندارد انطباق ندارند و فاقد تاییدیه استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه استاندارد شهربازی‌ها براساس قانون از نوع اجباری است، اظهار کرد: نظارت بر ایمنی و استاندارد وسایل و تجهیزات مستقر در شهربازی‌ها از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و ادارات کل تابعه در استان‌ها به شمار می‌رود.

این مسوول یادآور شد: شهربازی دهکده فضایی برج خلیج فارس قزوین دارای ۶۵ وسیله و تجهیزات بازی است.

رئیس اندازه شناسی اداره کل استاندارد قزوین گفت: اداره کل استاندارد قزوین در شهریور ماه سال گذشته به دلیل نداشتن تاییدیه استاندارد شهربازی یاد شده را پلمب کرد، اما متاسفانه در بازرسی‌های نوروزی مشخص شد، متولیان این مجموعه به شکل غیرقانونی این مجموعه را فک پلمب کرده و از آن بهره بردار کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت شکایت و پیگیری از مراجع قضایی در این خصوص انجام شده با این حال به دلیل طی کردن فرایند‌های قانونی پلمب دوباره شهربازی یاد شده ممکن است کمی زمان بر باشد، اظهار کرد: از شهروندان و مسافران تقاضا می‌شود از این وسایل این شهربازی استفاده نکنند.

منبع خبر:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.