امام جمعه ریگان:

اولویت اصلی دولت، باید مهار تورم باشد

حجت الاسلام رضا زاده گفت: با توجه به شعار سال، اولویت اصلی و اول دولت باید تحقق شعار سال به معنای واقعی مهار تورم افسار گسیخته باشد.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های اولین  نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ریگان به سنت ۳۳ ساله رهبر انقلاب (مدظله العالی) در حریم مقدس امام رئوف (ع) وسخنرانی با مردم ایران اشاره کرد و گفت: اگرچه به دلیل بیماری کرونا وقفه‌ای در این سخنرانی‌ها صورت گرفت؛ اما سخنرانی معظم له از طریق تلویزیون صورت می‌گرفت.

او افزود: سخنرانی معظم له دارای راهبرد‌هایی منحصر به فرد از جمله انتخاب روز سخنرانی که در اول فروردین هر ساله و آغاز سال جدید می‌باشد، است و این سخنرانی‌ها امید آفرین، هوشمندانه، انسجام بخش و وحدت آفرین است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه سخنرانی معظم له در حریم رضوی از جهاتی مهم‌ترین سخنان ایشان در طول سال است، تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد شعار سال، نقشه راه حرکت مردم و مسئولان است.

او افزود: سخنرانی با اهمیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حریم رضوی یک سخنرانی با حکمت و درایت، نشان دهنده مدیریت تراز اول اسلام ناب محمدی، یک الگوی جهانی برای امتداد گفتمان مهم مدیریت کلان جهان و ایجاد تمدن نوین در سایه سار حکومت مهدوی است و مدیریت جامع الشرایط را به رخ جهانیان می‌کشاند و معرفی می‌کند.

حجت الاسلام رضا زاده بیان داشت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۲ در مهار تورم، اولویت اصلی و اول دولت باید تحقق شعار سال به معنای واقعی مهار تورم افسار گسیخته و افزایش قیمت‌ها در بازار و بهبود وضع معیشت مردم مستضعف جامعه باشد.

او با اشاره به اینکه مخاطب سوم سخنان رهبر عظیم الشان دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی هستند، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ناراحت هستند که هدایت امت اسلام، علیه استکبار جهانی آن‌ها را به استیصال می‌کشاند و آنان دندان خشم می‌فشارند.

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنان خود به فیوضات ماه رمضان اشاره و بیان کرد: جمع خوانی قرآن در تمامی مساجد شهرستان با شکوه خاص برگزار می‌شود.

او بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول کلمات مقدس آسمانی است که راهنمای بشریت در همه اعصار تا قیام قیامت است.

امام جمعه ریگان از فرمانده سپاه ثارالله استان برای راه اندازی گردان امنیتی رزمی در شهرستان ریگان قدردانی کرد و بیان داشت: راه اندازی این گردان، برکات خاصی را برای مردم شهرستان رقم خواهد زد.

برچسب ها: نمازجمعه ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار