امانت گرفتن طلا پوششی برای کلاهبردار

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار خبر داد و گفت: متهم با شیوه و شگرد امانت گرفتن طلا مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از ۳۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

سردار سید محمود میر فیضی گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در پاساژ طلا فروشی و با جلب اعتماد همسایگان و مشتریان؛ طلا و سکه‌های آنان را در ازای پرداخت سود به امانت دریافت می‌نموده و ماهیانه و یا سالیانه سودی مناسبی را به ایشان پرداخت می‌نموده است، پس از مدتی در یک فرصت مناسب متواری شده است موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی صورت گرفته با توسعه اقدامات اطلاعاتی، متهم را که به یکی از استان‌های جنوبی گریخته بود را شناسایی و طی نیابت قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه متهم با شیوه و شگرد امانت گرفتن طلا مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از ۳۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، اضافه کرد: متهم موصوف برای جلب اعتماد بیشتر یک امانت نامه را برای شکات تهیه و تنظیم کرده تا بتواند در راستای اهداف متقلبانه خود موفق‌تر عمل نماید.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر اینکه کلاهبرداران همواره برای فریب افکار و اذهان عمومی اقدام به انجام ترفند‌های متقلبانه نموده و در یک فرصت مناسب متواری می‌شوند، از همشهریان عزیز درخواست کرد در مورد بعضی از مصادیق سرمایه گذاری با کارشناسان حقوقی و کارآگاهان پلیس آگاهی مشورت گردد.

سردار میرفیضی در پایان یادآورشد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار