تولید روزانه بنزین به ۱۱۵ میلیون لیتر رسید

معاون وزیر نفت از تولید روزانه ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه‌های کشور خبر داد.

سالاری معاون وزیر نفت گفت: مصرف بنزین در روز‌های نخست نوروز امسال از رقم روزانه ۱۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر هم گذشت با این وجود در بخش حمل‌ونقل  با همکاری نواحی مختلف ۲۴ ساعته در حال توزیع بنزین هستیم.

او گفت: افزایش مصرف بنزین به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد، در حالی که در سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی در مصرف بنزین داشتیم، امسال هم نسبت به پارسال افزایش ۱۱ درصدی داریم و بی‌شک باید در مدیریت مصرف سوخت توجه ویژه شود.

گفتنی است، در دوم فروردین ۱۴۰۲، ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (دوم فروردین ۱۴۰۱) با ۱۱۳ میلیون لیتر، ۸.۶ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
مدیریت مصرف رو در مدارس و تلویزیون به بچه ها آموزش بدین
البته با این آموزش و پرورش و صداوسیما بعیده
ماشینهای کم مصرف تولید و وارد کنید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۲۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
با موتورهای ایران خودرو و سایپا که تکنولوژی آنها مربوط به سی چهل سال قبل است ، باز هم جای شکرش باقی است که مصرف بنزین ما در همین سطح است !
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
روزی یک دریاچه ارومیه دود میکنیم میره هوا ! یارانه سوخت باید به حمل و نقل عمومی داده بشود و دولت الکترونیک باید عملی شود روزی چند لیتر بنزین برای کاغذبازی ها و رفت و امدهای بیهوده به ادرات تلف میشود از طرفی دورکاری و عدم بومی گزینی چقدر مصرف سوخت و اودگی هواا و شلوغی ایجاد میکند . بسیاری از محصلین در روستاهای دور باید صبح حرکت کنند و شب برگردند خانه این هزینه زیادی به خانواده ها و مصرف سوخت در کشور تحمیل میکند چرا اموزش از راه دور برای این اشخاص اختیاری نمیباشد
آخرین اخبار