انهدام یک باند حرفه‌ای سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند حرفه‌ای سرقت و اعتراف متهمان به ۱۳۸ فقره سرقت خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : در پی دریافت گزارش‌هایی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی سابقه‌دار با استفاده از یک دستگاه سواری سمند در چند فقره کیف قاپی دست داشته است، پیگیری موضوع به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: ماموران پرونده در تحقیقات خود دریافتند فرد مذکور دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری بوده و با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با کار اطلاعاتی ماموران مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به کشف یک دستگاه سواری پژو پارس مسروقه از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مذکور تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شامل تلویزیون، قطعات خودرو، تلفن همراه و ... کشف شد.

جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۳۸ فقره سرقت، بیان داشت: با پیگیری ماموران پرونده تاکنون ۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

وی با اعلام خبر دستگیری یک نفر مال‌خر اموال مسروقه در رابطه با پرونده مذکور، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار