بازارسازی تولیدات داخلی در استان کرمانشاه

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : دنبال بازارسازی برای تولیدات داخلی استان کرمانشاه هستیم.

عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه هم اندیشی در راستای تدوین برنامه‌های راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۲ به سال «مهار تورم و رشد تولید» گفت : تحقق شعار سال با برقراری جلسه و نشست امکان پذیر نیست و عدد و آمار سخنرانی‌ها مهم نیست و تغییر باید سر سفره مردم مشخص شود، نیاز به اقدام و عمل با همت مردم و مسئولین است و باید «ما می‌توانیم» را در سال جدید عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود حجم تحریم‌ها و جنگ ترکیبی دشمن توانسته‌ایم ایستادگی کنیم، افزود: حل مسئله گرانی‌ها و مهار تورم و تحقق رشد در تولید، عزم جدی مسئولین در ایجاد بستر و حرکت مؤثر در بخش اقتصاد را می‌طلبد و باهمت نخبگان موضوع دانش بنیان‌ها را در سال پیش رو دنبال می‌کنیم.

️سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه بر همکاری نخبگان در ارائه راهکار‌های عملی در حوزه‌های استانی و کشوری تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ مردم و مسئولین با تلاش و همکاری دست به دست هم داده و با برنامه ریزی و تدوین راهکار‌های مؤثر مهار تورم و رشد تولید را با شعار ما می‌توانیم تحقق بخشند، ما پیگیر تسهیل‌گری امور هستیم نه دخالت در مسائل و از اندیشه‌های تمامی اعضا جلسات و کارگروه‌ها استفاده خواهیم کرد.

محمدی به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در زمینه گردشگری اشاره و تصریح کرد: به زمینه جذب گردشگر در حوزه‌های تاریخی و سلامت و گردشگری مذهبی و دفاع مقدس باید توجه ویژه‌ای شود و هنر مدیران استفاده بهینه از منابع محدود استان با خروجی‌های مناسب است.

️وی بازارسازی برای تولیدات داخلی استان را امری مهم خواند و بیان کرد: باید مرکزیت خرید را به استان بازگردانیم و بر روی تولیدات استان تمرکز کنیم و محصولات استانی برندسازی و با نام و نشان شود.

️سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزاری جلسات آموزشی تخصصی برای مدیران تاکید کرد و گفت: در استان باید برای روستا‌ها برنامه ریزی انجام شود. روستا‌ها منابع متنوعی دارند که پتانسیل مهمی برای جذب گردشگری در استان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.