استاندار:

زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار مرکزی گفت: زائرسرای این استان در مشهد مقدس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شتاب‌بخشی در تکمیل این طرح یکی از برنامه‌های اولویت‌دار استان در سال جدید است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر روز شنبه در آیین بدرقه زائران حرم مطهر رضوی در راه آهن اراک، افزود: براساس دستور مقام معظم رهبری، سال‌های گذشته زمینی برای ساخت زائرسرا ویژه افراد کم برخوردار به استان‌های کشور در مشهد مقدس اختصاص داد شد و یک قطعه زمین نیز در اختیار این استان نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: مراحل ساخت زائرسرا ویژه افراد کم برخوردار استان مرکزی در مشهد مقدس در حال ساخت است و عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته شتاب گرفته است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امید است با کمک خیران و برخی نهاد‌های خدماتی استان که امکان هزینه کرد از محل مسئولیت اجتماعی برای آن‌ها فراهم است عملیات اجرایی این زائرسرا در اولین فرصت پایان یافته و فرصت زیارت امام رضا (ع) برای افراد کم برخوردار استان فراهم شود.

مخلص الائمه گفت: عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است و با کمک خیران و شهرداری‌های استان در آینده نزدیک درب این زائرسرا برای استفاده افراد کم برخوردار استان باز می‌شود.

وی ادامه داد: اختصاص منابع مالی از محل اعتبارات دولتی به این زائرسرا امکان پذیر نیست، بنابراین از خیران انتظار می‌رود نسبت به پرداخت کمک‌های مالی برای تکمیل و تجهیز این زائر سرا در راستای رفاه آحاد جامعه تلاش کنند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: حمایت از تمامی زائرسرا‌های استان مرکزی در مشهد مقدس و سازماندهی آن‌ها در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.