ادامه بارش‌های بهاری تا پایان هفته در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری که از دیروز با ورود سامانه بارشی به این استان همراه با افت دما آغاز شده است، تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

 زهرا عنایتی روز چهارشنبه با بیان اینکه این سامانه تا جمعه هفته جاری در استان فعال است افزود: در ادامه فعالیت این سامانه بارشی، افزایش ابرناکی افزایش سرعت وزش باد و گا‌ها وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال ورود خسارت پیش‌بینی می‌شود. بارش‌های بهاری تا پایان هفته در خراسان رضوی ادامه دارد

وی ادامه داد: بارندگی‌های رگباری توام با رعد و برق و در برخی نواحی تگرگ و در نواحی سردسیر برف و مه آلودگی هم پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم و رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی، روان آب و سیلاب نیز دور از انتظار نیست.

وی گفت: طبق اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های هواشناسی خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ شهرستان استان بارندگی رخ داده که بیشترین میزان بارش از شهرستان‌های خواف و گناباد با پنج میلیمتر گزارش شده است.

عنایتی افزود: میزان بارندگی مشهد در شبانه روز گذشته یک دهم میلیمتر ثبت شد.

وی با اشاره به کاهش بین ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوای امروز مشهد، افزود: با توجه به کاهش دما طی امروز و فردا بارش در ارتفاعات استان خراسان رضوی به صورت برف پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: هوای امشب مشهد مقدس با کاهش ۲ درجه‌ای به ۹ درجه می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.