جاده های زنجان لغزنده است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: بارش برف و باران جاده های این استان را لغزنده کرده است و بر این اساس از رانندگان وسائط نقلیه درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: بر این مبنا در محورهای کوهستانی این استان نیز بارش مقطعی برف گزارش شده که توصیه می شود رانندگان برای احتیاط بیشتر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی به وضعیت کنونی تردد در جاده های استان نیز اشاره کرد و گفت: تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز افزایشی بوده اما بار ترافیکی سایر جاده های استان کاهشی است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

میناخانی افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در جاده های استان گزارش نشده و همچنان رعایت نکات ایمنی با توجه به شرایط جوی حاکم امری ضروری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.