عرضه مرغ در اصفهان، بدون مشکل و وقفه

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان اصفهان گفت: در ایام نوروز و ماه رمضان به اندازه مصرف خانوار و نیاز استان، مرغ روزانه عرضه می‌شود.

محمدعلی کاظمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان تولیدکننده گوشت سفید است و مازاد بر مصرف استان را به سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور صادر می‌کند افزود: البته اکنون با در نظر گرفتن شرایط نوروز و ماه مبارک رمضان، برای صادرات گوشت سفید به خارج از کشور محدودیت‌هایی اعمال می‌شود، اما به استان‌های مجاور گوشت مرغ ارسال می‌کنیم.


او اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب استان در حوزه گوشت سفید، پیش‌بینی شده تا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به اندازه مصرف خانوار و نیاز استان کشتار روزانه صورت بگیرد و گوشت تولید شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اضافه کرد: قبل از عید قیمت مرغ بسیار مناسب بود و حتی در برخی اوقات با قیمتی پایین‌تر از قیمت تمام شده عرضه می‌شد و اکنون با توجه به پیش‌بینی‌ها، مرغ گرم با قیمت هر کیلو ۶۳ تا ۶۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.


کاظمی با اعلام اینکه استان اصفهان مشکلی برای تولید مرغ گرم ندارد یادآور شد: با این حال، بیش از ۲ تن مرغ منجمد نیز با قیمت هر کیلو ۴۳ هزار تومان توزیع شده تا خانواده‌هایی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند هم بتوانند گوشت سفید مورد نیازشان را تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.