معاون رئیس پارلمان بحرین:

پرواز‌های بحرین با ایران به زودی از سرگرفته خواهد شد

معاون رئیس پارلمان بحرین گفت که به زودی بدون اینکه تأخیری باشد، پرواز‌ها بین این کشور و ایران از سرگرفته خواهد شد.

«عبدالنبی سلمان»، معاون رئیس پارلمان بحرین امروز سه شنبه گفت: هیئت ایرانی که اخیرا به بحرین آمده بود، به این موضوع علاقه نشان داده است و از آن استقبال می‌کند. در این دیدار که چند روز پیش انجام شد، در مورد از سرگیری روابط بین دو کشور گفتگو‌های جدی و صریحی صورت گرفت.

به گزارش ارم نیوز، معاون رئیس پارلمان بحرین با بیان اینکه منامه در این خصوص هیچ گونه ملاحظه و تحفظاتی ندارد، گفت: در صورتی که ایران جدی باشد، این مسئله با موافقت از سوی بحرین انعکاس خواهد یافت و مورد قبول دولت و ملت کشور‌های عربی قرار خواهد گرفت.

منابع آگاه بحرینی پیشتر گزارش دادند که در حال حاضر مذاکرات مهمی میان بحرین و ایران در سطح دو جانبه به منظور احیای روابط دو کشور در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر آل خلیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
ساده لوحی دیگه جز مرگ و لعنت جیزی نمیفهمی همین ساده لوحی های شما افراد متعصب خشک چندسال پیش باعث شد روابط ایزان با امارات وبحرین و عربستان قطع شد و امروز اسرائیل در بحرین وامارات سفارت خانه تاسیس کرد اگر ایران چندسال پیش روابطش رو با بحرین وامارات وعربستان بخاطر گندکاری شما افراد نادون و ساده لوح قطع نمیکرد امروز اسرائیل کثیف تو بحرین وامارات جرات نمیکردسفارتخانه تاسیس کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد کدخدایب
۱۶:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
یکی لطفا بگه دقیقا چه اتفاقی داره میوفته یا شایدم افتاده که اینطور کشورهای عربی دارن میل به رابطه نشون میدن.؟ واقعا چه خبره.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
اوتا میل به ربطه نشون نمیدن عزیزم، کاملا برعکس میفرمایید
آخرین اخبار