الحاق ۷۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت فرمانده کل فراجا، تعداد ۷۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر به منظور تقویت ناوگان گشت خودرویی به نیروی انتظامی این استان اختصاص یافت.

سردار دوستعلی جلیلیان  در حاشیه آئین الحاق خودرو‌های جدید به ناوگان گشت انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: در آغازین روز‌های تعطیلات نوروزی که با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر حرفه‌ای شروع کردیم با هدف حضور گسترده و ملموس در سطح استان، امروز ۷۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر به انتظامی این استان اختصاص یافت.

وی افزود: با احصاء اولویت‌ها به تمامی یگان‌ها و رده‌های انتظامی سیستان و بلوچستان خودرو اختصاص داده شد و در این لحظه شروع بکار خواهند کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اختصاص این ۷۰ دستگاه بزودی ۲۰ دستگاه دیگر نیز به ناوگان انتظامی اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: با هدف ارتقاء مولفه‌های امنیتی سیستان و بلوچستان و احساس امنیت در شهروندان و هموطنان بویژه میهمانان و مسافرانی که به این استان سفر داشته‌اند، این گام بلند رو به جلو برداشته شده است.

سردار جلیلیان گفت: ضمن اینکه همکاران در آماده باش کامل قرار دارند با استفاده از تمام توان نیروی انسانی و لجستیکی، امکانات و مقدورات در خدمت مردم خواهند بود.

وی اظهارداشت: محور‌های مواصلاتی توسط یگان‌های تکاوری به اتفاق پلیس راه پوشش امنیتی و ترافیکی داده می‌شود، ضمن اینکه تذکر هم داده شد، وسیله نقلیه‌ای که مرتکب تخلف و جرائم حادثه ساز شوند، تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سطح شهر‌ها و محلات با رویکرد امنیت محله محور، یگان‌های امداد به اتفاق پلیس راهور اقدام فعال و چشمگیر خواهند داشت، خاطرنشان کرد: افرادیکه در حوزه سرقت و شرارت دستگیر می‌شوند، طی هماهنگی با مراجع قضایی قطعا تا پایان تعطیلات بازداشت و برخورد قاطع با آنان صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار