طرح ملی نوروزی پویش هلال رحمت در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی نوروزی پویش "هلال رحمت" با هدف توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این استان در حال برگزاری است.

علیرضا میربهاء الدین گفت: پویش "هلال رحمت" با مشارکت خیران داوطلب و همکاری مسوولان با هدف کمک به تامین نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند در استان آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: این نهاد بشر دوستانه علاوه‌بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی قشر‌های محروم نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی بدیل جامعه امروز است و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت پذیری آحاد جامعه، به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

وی از فعالیت ۱۳ پست ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: همزمان با نوروز در حوزه معاونت امور جوانان علاوه‌بر فعال بودن پست‌های ایمنی و سلامت، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، جشنواره عکس و فیلم بشر دوستی، پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، خیمه‌های نماز، خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت و طرح سلامتگر سفر در استان در حال اجراست.

میر بهاء الدین از راه‌اندازی و فعال‌سازی ۲ پست خواهران در شهرستان‌های زاهدان و چابهار و استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در زاهدان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلفن ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی سووالات و درخواست‌های عموم مردم است.

برچسب ها: هلال احمر ، هلال رحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار