باغ پرندگان مشهد مهر و موم شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مجموعه باغ پرندگان مشهد با دستور مقام قضایی مهر و موم شد.

مهدی اله پور  مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این مجموعه به دلیل تخلفات متعدد و رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی و نگهداری حیوانات در شرایط نامناسب و نامطلوب و رعایت نکردن استاندارد‌ها مهر و موم شد.

او افزود: باغ پرندگان مشهد چندین سال است که فعالیت دارد و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان در چندین مرحله اخطاریه‌های متعددی را به مسئولان باغ ابلاغ کرده بودند که به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های زیست محیطی تعطیل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در نهایت به خاطر نگهداری نامناسب و نامطلوب گونه‌های موجود در مجموعه دستور مهر و موم گرفته شد، اما به این مجموعه برای رفع نواقص و بهبود شرایط بهداشتی و انجام تعهدات مهلت داده شد، ولی متاسفانه متولیان باغ پرندگان مشهد اقدامی نکردند و شرایط موجود اصلاح نشد از این رو روز گذشته مهر و موم این مجموعه عملیاتی شد.

اله پوربیان کرد: مهر و موم این مجموعه در راستای محافظت از جان پرندگان این مجموعه صورت گرفته است و در صورت اصلاح و رفع مشکلات و موارد مندرج در شیوه نامه‌ها و ضوابط فنی محیط زیست، امکان بازگشایی مجموعه قابل بررسی خواهد بود.

باغ پرندگان مشهد نخستین مجموعه از نوع خود در شرق کشور است که از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده است و انواع پرندگان با گونه‌های کمیاب ایرانی، آسیایی و آفریقایی در آن نگهداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۰۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
الان مهر موم شد قطعا درامد هم نیست و قطعا هم رسیدی به این پرندگان کاهش پیدا می کنند اشتباه مدیریتی مدیران این مجموع با تعطیل شدن در چنین فصلی که می توانست باعث هم جذب مسافر بشه و هم کسب درآمد و اینکه از همین درآمد می تونست کمکی به رسیدگی پرندگان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
مزحکترین جای این پلم کردن این مجموعه میگه از ساله ۹۱ شروع کرده تا به الانم خیلییییی مشخصه پیگیری شده حال چی رو پیگیری میکردن جالبه موندم فقط چطور مجوز دادن بعد ۱۲ سال اومدن بستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
خوب خداروشکر یک جای دیگه توریستی مشهدم پلمپ کردین ک یوقت کاسب های دور و بر نون نخورن
خدارروووشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
خدا را شکر