نوروز بدون حوادث در انتظار جاده های اردکان

فرماندار اردکان گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا نوروزی بدون حادثه در این شهرستان رقم بخورد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان  در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا نوروزی بدون حادثه در این شهرستان رقم بخورد، گفت: رسیدگی به امور مردم تعطیل بردار نیست و باید در ایام نوروز تمام کارکنان دولت، در مسیر‌ها و راه‌های مواصلاتی حضور داشته باشند که در صورت لزوم خدماتی را ارئه نماید و تعطیلات عید امسال باید بهتر از سال گذشته باشد.

او با بیان اینکه مراقبت از جان انسان‌ها را کم نشمارید، این خود یک مجاهدت و ایثار است، اظهار داشت: نوروز با کمترین سانحه را خواستاریم.

فرماندار اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اشاره به آیات و روایات افزود: مدارا کردن با مردم را باید سرلوحه کار قرار داد.

سبزواری از زحمات یکساله تمام مسئولان، خدمتگزاران، پرسنل‌های اداری، کارگران و مردم تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: کار بزرگ و عظیم در راستای خدمت به مردم و توسعه شهرستان در پیش گرفته‌اید.

او خبر از تدوین و آماده‌سازی ۲۸ طرح بزرگ در شهرستان داد و گفت: مهمترین طرح را می‌توان ویژه شدن فرمانداری اردکان عنوان کرد که باعث اتفاقات بزرگی در شهر و افزایش اختیارات می‌شود و امیدواریم روسای محترم ادارات نیز همکاری لازم را داشته و زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

سبزواری هدف را توسعه روستا‌ها و بخش‌ها و کم رنگ کردن مشکلات این مناطق عنوان کرد و افزود: در کنار توسعه شهری رشد روستا‌ها مد نظر دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار