پذیرش ۱۷۲ هزار نفر از فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی تاکنون

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علاوه بر مراکز رفاهی، اردوگاه‌ها و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه نیز برای اسکان نوروزی فرهنگیان مهیا شده‌ است.

سعید مقدم‌زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش ۱۷۲ هزار و ۲۲۸ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: علاوه بر مراکز رفاهی، اردوگاه‌ها و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه نیز مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.

جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۱۷۲ هزار و ۲۲۸ نفر در قالب ۴۹ هزار و ۲۱۲ خانواده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به مراکز آماده شده برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰۵ مرکز آموزشی، رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوییت، ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق برای اسکان آماده شده اند.

مقدم‌زاده افزود: همچنین ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
چرا روی خبر عدم واریز حقوق فرهنگیان تا ساعات پایانی سال کار نمیکنین..؟؟؟پدری ک گناه کرده معلم شده .... اما هنوز نمیتونه برای خونه و زندگیش و شب عید چیزی بخره و چشم انتظار حقوقه....نه خبری از حقوق هست و نه معوقات رتبه بندی...
آخرین اخبار