ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ۲۷ امامزاده اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در ۲۷ امامزاده اردبیل به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: از ۲۶ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی و حتی ایام ماه مبارک رمضان در این امامزاده‌ها و سایر بقاع متبرکه ارائه خدمات به مسافران انجام خواهد شد تا در برپایی نماز جماعت استراحت موقت و یا اسکان موقت مسافران بتوانیم در خدمت آنها باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل می گوید: در کنار امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، تلاش بر این است تا مساجد معین و اصلی شهر در این ایام باز بوده و برای مسافران و گردشگران ارائه خدمات متنوع را شاهد باشیم.

به گفته او، با توجه به حجم انبوهی از مسافران در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل، مشگین‌شهر و سرعین سعی شده تا از ورودی شهر تا خروجی مساجد معین و بزرگ شهر برای برپایی نماز یومیه باز بوده و امکان ارائه سایر خدمات با همکاری میراث فرهنگی فراهم آید.

حجت‌الاسلام ستوده با قدردانی از همراهی شهرداری اردبیل در ساماندهی به سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به مسافران و گردشگران گفت: این نگاه زیرساختی و تکمیلی برای ارائه خدمات به مسافران حرکتی ارزشمند است و باید در توسعه و تقویت چنین اقدامات مؤثر پشتیبانی‌های لازم انجام شود.

او از اجرای طرح «آرامش بهاری» با حضور مسافران، گردشگران و علاقه‌مندان به مسائل معنوی در امامزاده‌های استان خبر داد و می گوید: در قالب این طرح خانواده‌ها می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در امامزاده‌ها و سایر برنامه‌های معنوی نیز استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ظرفیت مردمی هیئت امنای مساجد را یادآور شد و گفت: ما سعی می‌کنیم با مدیریت محیط تعاملی از ظرفیت هیئت امنای مساجد که در طول سال برای احیای شعائر دینی و ارزش‌های الهی تلاش می‌کنند، همراهی لازم را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ستوده در ادامه گفت: ما بیشترین تعامل را با هیئت امنای مساجد انجام می‌دهیم تا در طول سال مشکلات و نارسایی‌های آنها را برطرف کرده و با همراهی آنها بتوانیم در مناسبت‌های ملی و مذهبی مساجد را به یک فضای ارزشمند اجتماع عمومی تبدیل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.