عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزارت صمت با تشدید نظارت از گرانفروشی لوازم خانگی جلوگیری کند

دهقانی گفت:وزارت صمت، باید با تشدید نظارت‌ها بر بازار از افزایش قیمت جلوگیری کند تا برخی با افزایش نرخ ارز، قیمت محصولات خود را افزایش ندهند.

الهویردی دهقانی درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: با رشد نرخ ارز برخی تولیدکنندگان بدون توجه به میزان ارزبری محصولات تولیدی خود، قیمت را افزایش می‌دهند این در حالی است که باید با آنالیز مناسب میزان ارزبری هر محصول و این موضوع که رشد نرخ ارز چه میزان بر قیمت تمام شده تاثیر دارد، مشخص شود.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تشدید نظارت‌ها بر بازار از افزایش قیمت و گرانفروشی جلوگیری کند تا برخی تولیدکنندگان با افزایش نرخ ارز، قیمت محصولات تولیدی خود را افزایش ندهند.

وی اضافه کرد: ایجاد بازار انحصاری برای برخی از کالا‌ها باید به گونه‌ای باشد که تولیدکنندگان از این فرصت برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده تولید استفاده کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همه باید در کنار هم برای رونق تولید و ایجاد رفاه برای مردم تلاش کنند و گرانی نرخ ارز نباید به فرصتی برای سوءاستغاده برخی برای گران کردن کالا‌ها تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
تو تلویزیون یه فیلمی درست کردن که چون شما رفتی لوازم خارجی درجه یک خریدی // زن و بچه کارگران و تولید کننده داخلی در سفره اشان چیزی ندارن بخورن
بعد که واردات را ممنوع میکنن // همانهایی که زن بچه اشان نون نداشتن بخورن به ملت با گرانفروشی اشان ظلم میکنن // از قدیم گفتن نمیشه به کسی رحم کنی
آخرین اخبار