هلال‌احمر تربت‌حیدریه چهار پایگاه نوروزی را فعال کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه گفت: برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی، زایران و گردشگرانی که قصد عبور از این خطه به سمت مشهد را دارند، ۲ پایگاه امداد و نجات و ۲ پایگاه خدمات‌دهی به مسافران فعال شده است.

محمد امانی رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه گفت: ۲ پایگاه امداد و نجات در کنار پاسگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه و نیز در ورودی روستای گرماب فعال شده اند که به صورت شبانه‌روزی به حادثه دیدگان جاده‌ای خدمات ارایه خواهند کرد.

او افزود: ۲ گروه نیز برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران در مبادی ورودی و خروجی شهر شامل فلکه ترمینال و بوستان شهید خاکسار مستقر هستند که در قالب توزیع بروشور و دیگر محصولات فرهنگی، به راهنمایی مسافران و گردشگران اقدام می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه ادامه داد: در هر پایگاه جاده‌ای پنج نفر به صورت شبانه‌روزی و در گروه‌های نوروزی نیز ۶ نفر به مدت ۱۲ ساعت در طول روز فعال خواهند بود.

امانی با اشاره به این‌که خدمات نوروزی هلال‌احمر از ۲۴ اسفند آغاز شده که تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، بیان کرد: در این چهار پایگاه به مسافران خدمات ایمنی سلامت ارایه و چنانچه به درمان سرپایی نیاز باشد، خدمات لازم ارایه و همچنین آدرس مراکز درمانی و فضا‌های گردشگری که از نیاز‌های اساسی مسافران است، در اختیارشان گذاشته می‌شود.

علی نیرویی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تربت‌حیدریه نیز از اجرای نخستین مرحله طرح پایش، کنترل و نظارت مجاری عرضه سوخت در این منطقه خبر داد.

او افزود: در جریان اعزام تیم‌های گلگشت نوروزی به مجاری عرضه سوخت این منطقه، تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زایران امام رضا (ع) به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تربت‌حیدریه  ادامه داد: بر این اساس با انجام کنترل‌های مستمر و بازدید‌های میدانی، تیم‌های کنترل و نظارتی متشکل از مسوولان و کارشناسان با محوریت روابط عمومی منطقه به منظور حفظ آمادگی در ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، از ابتدای اسفندماه آغاز شده که تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده ادامه دارد.

نیرویی بیان کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۳ باب جایگاه فعال عرضه فرآورده‌های نفتی مایع است و با وجود ۳۲ باب جایگاه فعال سی‌ان‌جی به عنوان سوخت پاک و جایگزین مصرف بنزین، سهم عمده‌ای در بهینه سازی مصرف بنزین و حفظ محیط زیست دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.