برگزاری جشنواره قرآنی «ارمغان وحی» گواه کارآمدی مدیران قرآنی سیستان و بلوچستان است

قاری منتخب جشنواره بزرگ قرآنی «ارمغان وحی استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری ممتاز و شایسته جشنواره بزرگ قرآنی «ارمغان وحی» در سطح استان نشانه کارآمدی و حسن تدبیر مدیران قرآنی سیستان و بلوچستان است.

حسن نوفرستی ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزاری جشنواره «ارمغان وحی» در استان، گفت: اعضای جامعه قرآنی استان سیستان و بلوچستان اعم از تشیع و تسنن قدردان مدیرانی هستند که با اخلاص و اهتمام فراوان در عرصه خدمت گزاری قرآن کریم کوشا و فعالند.

نفر اول مسابقه قرائت قرآن کریم استان در ادامه گفت: پرهیز از کار‌های کلیشه ای؛ موازی کاری و دوری از رشته‌های قرآنی کم مخاطب ویژگی خوب جشنواره بزرگ قرآنی «ارمغان وحی» بود.

نوفرستی افزود: استفاده از داوران جوان و ممتاز بین المللی و اساتید و قاریان خوش خوان ایران اسلامی ابتکار خوبی بود که در بخش قضاوت و داوری این دوره از مسابقات دیده شد و نتایج حاصله نشان از تشخیص صحیح؛ درست و عالمانه داوران مسابقات بود.

منتخب جشنواره بزرگ قرآنی «ارمغان وحی» عنوان کرد که با استمرار و ادامه این فعالیت ها؛ زمینه‌های مناسب تری برای افزایش سطح کیفی برنامه‌ها در بخش‌های خواهران و برادران ایجاد خواهد شد که لازم است مسئولین قرآنی استان خصوصا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان یکی از مدیران اصلی این حوزه؛ توجه ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار