۲۰ مدرسه میزبان مسافران نوروزی در شهربابک

رییس ستاد اسکان نوروزی شهربابک گفت: ۲۰ مدرسه و ۱۴۰ کلاس در شهرستان تجهیز و آماده میزبانی از مسافران نوروزی در شهربابک هستند.

مهدی نبی زاده رییس ستاد اسکان نوروزی شهرستان شهربابک گفت: از ۴۵ روز قبل در حال آماده شدن برای اسکان مسافران نوروزی در شهربابک هستیم و به این منظور همکاران آموزش و پرورش به ویژه در حوزه معاونت پشتیبانی زحمات زیادی کشیده اند.

او افزود: ۲۰ مدرسه، ۱۲ نمازخانه و ۱۴۰ کلاس در شهرستان تجهیز شده و آماده میزبانی از مسافران نوروزی در شهربابک هستند.

نبی زاده با بیان اینکه سال قبل ستاد اسکان نوروزی شهرستان شهربابک میزبان ۱۰ هزار نفر از هموطنانمان بود، ادامه داد: علی رغم تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، اگر روند سال گذشته تکرار شود پیش بینی می‌کنیم امسال نیز میزبان ۱۰ هزار مسافر نوروزی در شهربابک باشیم.

او با اشاره به اینکه از شب گذشته پذیرش مسافران آغاز شده است، اظهار داشت: بار اصلی ستاد اسکان نوروزی روی دوش آموزش و پرورش است و از همه ارگان‌ها درخواست داریم همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

نبی زاده تصریح کرد: خوشبختانه نوروز ۱۴۰۱ مسافران از میزبانی ما در شهربابک راضی بودند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا رضایت مسافران نوروزی ۱۴۰۲ را نیز فراهم کنیم.

او گفت: با توجه به اینکه شهربابک در مسیر جاده ترانزیتی واقع شده است، با همکاری همه ادارات و مسئولان می‌توانیم در طول سال پذیرای مسافرانی که به شهرستان می‌آیند باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.