لغو ۵۸۳ پرواز به دلیل اعتصاب در فرودگاه‌های آلمان

کارکنان چهار فرودگاه آلمان در اعتراض به پایین بودن دستمزد‌ها، دست از کار کشیدند.

در ادامه اعتصاب‌های گسترده‌ای که در هفته‌های اخیر آغاز شده است، این بار کارکنان چهار فرودگاه کلن، دوسلدورف، اشتوتگارت و کارلسروهه در آلمان دست از کار کشیدند و ۵۸۳ پرواز لغو شد.

این اعتصاب‌ها ۷۶ هزار مسافر پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اتحادیه اصناف آلمان اعلام کرده است که اعتصاب‌هایی که برخی از این فرودگاه‌ها از ساعات بامداد روز جمعه آغاز شده است تا ساعت هفت صبح فردا ادامه خواهد داشت.

کارکنان بخش دولتی در المان خواستار افزایش ۱۰.۵ درصدی دستمزد‌های خود هستند و کارفرمایان هم تا کنون به این خواسته‌ها تن نداده اند.

اعتصاب‌هایی که در هفته‌های گذشته در بخش‌های مختلف از جمله فرودگاهها، وسایل حمل و نقل عمومی، شهرداری‌ها و مهد‌های کودک انجام شده و فعالیت شهر‌ها را در مدت زمان اعتصاب فلج کرده است.

اعتصاب کارکنان بخش‌های دولتی در اعتراض به پایین بودن دستمزد‌ها هفته‌هاست برگزار می‌شود.

اتحادیه اصناف افزایش ماهانه ۵۰۰ یورو برای ۲.۵ میلیون کارمند بخش دولتی را درخواست کرده است و کارفرمایان تاکنون این درخواست را رد کرده اند.

کشورهای اروپایی به دلیل تحریم روسیه انرژی را به قیمت بالایی از آمریکا وارد می‌کنند به همین دلیل هزینه‌های زندگی در این کشورها افزایش بسیاری یافته است. در همین راستا مردم در کشورهایی از جمله آلمان، انگلیس، فرانسه و چندین کشور دیگر دست به اعتصاب زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
خب ایران دخالت کنه

چرا ساکت نشسته یم؟؟؟
آخرین اخبار