واکنش مدیر بارسا به افشاگری ال کنفیدنسیال

یکی از از مدیران سابق بارسا که نامش فاش نشده ولی دادستانی از او هم شکایت کرده، در مورد افشاگری جدید علیه بارسا توضیح داد.

روز گذشته ال‌کنفیدنسیال فاش کرد که پسر انریکز نگریرا (نایب رئیس سابق کمیته داوران) که در کمیته داوران پست مهمی در اختیار داشته، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ به بارسلونا اطلاع داده است که داور فینال کوپا دل ری، کلوس گومز خواهد بود. جالب اینکه تقریبا سه ماه بعد، یعنی در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۷ فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که گومز داور فینال خواهد بود. در آن بازی بارسلونا توانست با گل‌های نیمار، مسی و پاکو آلکاسر، ۳-۱ دپورتیوو آلاوس را شکست دهد. کلوس گومز اکنون مدیر VAR در فوتبال اسپانیاست و شنبه گذشته باشگاه رئال مادرید ویدیویی از اشتباهات گومز در داوری‌هایش برای رئال را پخش کرد که بازتاب گسترده‌ای نیز داشت.

بارسلونا این روز‌ها به خاطر پرونده پرداخت‌های میلیون یورویی به نگریرا تحت فشار شدیدی قرار دارد و نهاد‌های مختلف از این باشگاه شکایت کرده‌اند. یکی از مدیران سابق بارسلونا در واکنش به افشاگری ال‌کنفیدنسیال گفت: «البته که ما سه ماه زودتر می‌دانستیم کلوس گومز داور فینال خواهد بود و این اصلا جای تعجب ندارد. گومز در آخرین سال قضاوتش بود و فدراسیون می‌خواست برای تجلیل از زحماتش داوری فینال را به او بدهد. به همین سادگی.»

برچسب ها: بارسا ، شکایت ، افشاگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار