گمانه زنی درباره سفر تیم فنی آژانس به تهران در روز‌های آینده

خبرنگار نشریه وال‌استریت ژورنال در پیامی به گمانه زنی درباره سفر تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در روز‌های آینده پرداخت.

لارنس نورمن، خبرنگار نشریه وال‌استریت ژورنال امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر از احتمال سفر تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در روز‌های آینده، در چارچوب توافق اخیر ایران و آژانس اتمی خبر داد و نوشت: من دریافته‌ام که تیم فنی آژانس آخر هفته راهی تهران خواهد شد. هفته آینده تصویر روشن‌تری درباره روند اجرای توافقات به‌عمل آمده با ایران حاصل خواهد شد.

پیشتر، منابع دیپلماتیک در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که شورای حکام پس از «تفاهمات ملموس» رافائل گروسی، مدیرکل آژانس در سفر اخیر خود به تهران، علی رغم مسائل موجود در مورد برنامه هسته‌ای ایران، در وین قطعنامه جدیدی علیه ایران صادر نخواهد کرد.

جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چهارشنبه گذشته بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.

در این دوره تلاش برخی طرف‌های غربی برای جنجال‌آفرینی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ناکام ماند. غرب با محوریت سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان امیدوار بود که با مانور درباره گزارش تحریک آمیز و ادعایی نشریه آمریکایی بلومبرگ مبنی بر کشف ذرات نزدیک به سطح مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی در ایران، قطعنامه جدیدی را در این نشست علیه تهران صادر کند. اما در آستانه برگزاری اجلاس، اختلافاتی در اردوگاه طرف‌های غربی گزارش و قرار شد که تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه پس از سفر مدیرکل آژانس به ایران صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کرامت سلیمی
۱۶:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی تواند با انتشار چنین اخباری موضوع سلاح هسته ای را مهم کند و با ترساندن ملتها از انها بیگاری بیشتری بکشند.
این اخبار مشمول مرور زمان هستند.

دنیا به دنبال حقیقته. و خیلی ها متوجه شده اند که موضوع سلاح هسته ای یک بازی موش و گربه می باشد و هدف فقط ترساندن ملتها و به بردگی گرفتن انهاست

فقط نمی دونم چرا رسانه های ایران در این مورد بی تفاوتند و تلاش نمی کنند دروغ بودن سلاح هسته ای را فاش کنند؟
رسانه در انتظار چیست؟

ایا رسانه ها در انتظار رجعت سرخ ستاره نشسته اند و یا در انتظار تبلور حقیقت در لحظه های ترس و وحشت؟

افشای دروغ بودن سلاح هسته ای به جنگ اوکراین خاتمه خواهد داد.

با افشای این دروغ بزرگ افتخار پایان جنگ اوکراین را نصیب خودتان کنید و صاحب تاریخ شوید.
Czechia
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
تا دلار نشه 20 تومن حق ندارن بیان
Czechia
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
بعد از رفع تحریما میتونن بیان نه الان وسط تحریما
آخرین اخبار