فرگوسن هم یونایتد را دیگر در کورس قهرمانی نمی‌بیند

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، در پاسخ به سوالی درباره کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر بین آرسنال و منچسترسیتی می‌گوید به رقابتی که یونایتد در آن نباشد بی‌علاقه است.

در حال حاضر آرسنال و منچسترسیتی به عنوان دو رقیب اصلی کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس رتبه‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. در حالی که تنها ۱۱ مسابقه از فصل باقی مانده شاگردان میکل آرتتا با اختلاف ۵ امتیاز نسبت به سیتی در صدر ایستاده‌اند.

اما منچستریونایتد که تا پیش از شکست بزرگش مقابل لیورپول به عنوان ضلع سوم کورس قهرمانی تلقی می‌شد بعد از شکست ۷-۰ مقابل تیم یورگن کلوپ و بعد از آن تساوی خانگی مقابل ساوتهمپتون عملا از کورس قهرمانی خارج شده است.

در این شرایط سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ هم ظاهرا این تیم را دیگر یکی از ضلع‌های کورس قهرمانی نمی‌داند. او که در مسابقات اسب‌دوانی چلتن‌هام حاضر شده بود در پاسخ به سوالی درباره کورس قهرمانی و رقابت حساس آرسنال و سیتی گفت علاقه‌ای به این موضوع ندارد. این پاسخ فرگوسن و لبخند خاص او خبرساز شده است.

منچستریونایتد آخرین بار با هدایت فرگوسن موفق به فتح لیگ برتر شدند. سر الکس در فصل ۱۳-۲۰۱۲ برای بیستمین بار شیاطین سرخ را فاتح لیگ باشگاهی انگلیس کرد و بعد از آن از سمتش به عنوان سرمربی کناره‌گیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار