برپایی ایستگاه‌های نوروزی در نزدیکی شهرهای استان همدان

استاندار همدان گفت: در ۱۰ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان در ۲۰ تا ۳۰ کیلومتری شهر‌ها که بیشترین میزان تصادفات در آن‌ها رخ می‌دهد ایستگاه‌های نوروزی با ارائه‌ی خدمات رفاهی به مسافران برپا می‌شود.

در آستانه‌ی تعطیلات نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۶ اسفند با حضور دستگاه‌های مرتبط تمهیدات برای ایمنی سفر و گردشگری در استان بررسی شد.
استاندار در این جلسه افزود: در نقاط حادثه خیز تابلو‌های راهنمایی لازم نصب می‌شود و مشکلات دوربین‌های ثبت تخلفات مسیر‌های پرتردد رفع و تکمیل خواهند شد.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل راهداری، هلال احمر، پلیس همه باید با هم هماهنگ باشند گفت: ۴۱ مجتمع رفاهی بین راهی در جاده‌های استان فعال هستند و بعضی از آن‌ها که دارای مشکلاتی بودند رفع شد و به آن‌هایی که هنوز مشکل دارند زمان داده شد و در صورت توجه نکردن برخی امتیازات آن‌ها سلب و حتی مشمول جریمه خواهند شد.

او افزود: اعمال طرح تردد زوج و فرد در شهر همدان تا آخر اسفند ادامه دارد و از اول فروردین تا ۱۵ فروردین این طرح برداشته می‌شود و پس از تعطیلات نوروز با رفع نواقص تا پایان خرداد  اعمال خواهد شد.

برچسب ها: تعطیلات نوروزی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.