رفع موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آخرین نشست امسال ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان مطرح و با هماهنگی بین بخشی برطرف شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمام تلاش استان امسال بر این بود تا بتوان از ظرفیت‌های موجود برای تقویت واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

محمدکاظم منزوی افزود: امروز نیز برنامه‌های خوبی در راستای رفع موانع تولید ۱۰ واحد صنعتی مصوب شد و یکی از جلسات موثر سال‌جاری به شمار می‌رود.

وی بیشترین چالش فراروی واحد‌های صنعتی استان را مباحث بانکی دانست و گفت: رویکرد استان حمایت از واحد‌های تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغالزایی است و در همین راستا جلسات متعددی در سال‌جاری برای رفع این مشکلات برگزار شده که تا حد زیادی از آن رفع شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز نیز یک مشکل مالیاتی و ۹ مشکل مربوط به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مطرح و رفع آن تسهیل شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر در این استان ۹۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.

تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.


بیشتر بخوانید


چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است که در برخی محصولات صنعتی از جمله لوازم خانگی، تولید چادر مشکی، موکت و برخی از صنایع دیگر رتبه‌های مطلوبی در کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار