آماده باش بیش از ۱۷۰۰ اکیپ ترافیکی انتظامی در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی و آماده باش بیش از ۱۷۰۰ اکیپ جهت ارایه خدمات در ایام نوروز به گردشگران استان خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی انتظامی گفت:  بیش از یک هزار و ۷۰۰ اکیپ ترافیکی و انتظامی  در ایام نوروز به گردشگران نوروزی در استان  ارائه خدمات می کنند.

سردار رحیم جهانبخش  ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی جز استان‌های مسافر پذیر است و ما از طبیعت بکر و زیبا و مراکز بی نهایت فرهنگی تاریخی مذهبی برخوردار هستیم و مردمانی با فرهنگ شاد و اقوام و ادیان مختلف داریم که در این خطه از سرزمین ایران سکنی گزیده‌اند و این فرهنگ‌ها زیبایی خاصی به این خطه داده و جاذبه‌های برای مسافران به جا گذاشته است.

مقام عالی انتظامی استان عنوان کرد: طی امسال آن چیزی که بسیار حایز اهمیت است افزایش تردد در استان بود و مرز‌های فعال شش‌گانه دروازه‌های مهمی به روی مسافران گشاده است که به سمت جغرافیای غرب تردد کنند و افزایش تردد‌ها نوید بخش افزایش مسافرت‌های نوروزی در این استان است.

وی گفت: هر چه قدر تردد افزایش یابد، ماموریت پلیس ادارات راهداری، هلال احمر، اورژانس و ادارات میراث فرهنگی و سایر ارگان‌های درگیر خواهند بود و ضریب انبساط شهروندان نیز افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ما دل خوش به آن هستیم که مردم در امنیت آرامش و انبساط خاطر در سفر باشند و در طول سال ۳۰درصد ترددات افزایش یافته است و شورای تامین ترافیک استان و کارگروه‌های گردشگری در این سفر‌ها نقش سازی دارند.

سردار جهانبخش تصریح کرد: بیش ازیک هزار و ۷۰۰ اکیپ مجهز در طول ایام نوروزی برای ایجاد بستر امن و آرامش در طرح نوروزی فعال هستند و یک هزار و ۵۰۰ واحد گشت پلیس برای این منظور تدارک دیده شده است و ۱۰۸ واحد اورژانس، ۴۲۰ اکیپ راهداری بالغ بر ۹۰۰ نفر در این طرح ایفای نقش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: طی این ایام ۲ فروند بالگرد نظامی نیز در اختیار طرح ترافیکی انتظامی خواهد بود و سعی خواهد شد فضای امن و سرشار از آسایش و آرامش را برای مردم فراهم سازیم. چرا که شادی مردم موجب شادی پلیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.