اختتامیه ششمین جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری

اختتامیه ششمین جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام رئیسی مدیر پژوهش حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه ششمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) با حضور حجت‌الاسلام عبدالکریم کشکولی در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: ۸۷۰ اثر شامل ۵۰۰ اثر از حوزه علمیه برادران و ۳۷۰ اثر از حوزه علمیه خواهران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیسی اضافه کرد: آثار دریافتی بعد از بررسی و ارزیابی تعداد ۱۵ اثر به تفکیک ۵ اثر از حوزه علمیه خواهران و ۸ اثر از حوزه برادران به عنوان آثار برگزیده معرفی و برای رقابت در مرحله کشوری به قم ارسال شد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در جشنواره آثار خود را در هشت بخش با موضوعات مختلف ارسال کردند، افزود: بخش ویژه جشنواره دارای ۱۴ موضوع، بخش حوزه بین‌المللی و تمدن اسلامی دارای ۱۲ موضوع، بخش حوزه و نظام جمهوری اسلامی دارای ۷ موضوع، بخش حوزه و سازمان روحانیت دارای ۱۰ موضوع، بخش حوزه و آموزش و پژوهش دارای ۱۶ موضوع، بخش حوزه و تهذیب و تربیت دارای ۱۳ موضوع، بخش حوزه و عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دارای ۱۴ موضوع و بخش حوزه و خدمات اجتماعی و اقتصادی دارای ۱۶ موضوع است.

رئیسی گفت: در مرحله اول ۸۷۰ اثر از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان در سامانه ثبت شد و در مدارس علمیه استان مورد ارزیابی اجمالی قرار گرفتند که در نتیجه آثاری که امتیاز ۷۵ را کسب کردند به عنوان آثار برگزیده مدرسه‌ای به استان ارسال شدند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم آثار برگزیده مدرسه برای ارزیابی تفصیلی اول برای اساتید داور جشنواره ارسال شد و آثار طلابی که امتیاز آن‌ها بالای ۷۰ بود برای ارزیابی تفصیلی دوم ارسال شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار