کاهش ۱۰ درصدی نرخ آجیل و خشکبار در مشهد

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد گفت: در یک هفته اخیر با نزولی شدن قیمت دلار، نرخ این آجیل و خشکبار در بازار مشهد نزولی شده است.

علیرضا ارزانی ممقانی رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد گفت: هم اکنون نرخ انواع آجیل و خشکبار در شهر مشهد نسبت به هفته قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

او با بیان اینکه تغییر نرخ دلار تنها شامل اقلام وارداتی آجیل و خشکبار نمی‌شود، افزود: زمانی که نرخ دلار افزایش می‌یابد بر اقلام صادراتی آجیل و خشکبار نیز تاثیر می‌گیرند و نرخ آن‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار مشهد ادامه داد: امسال شرایط تامین آجیل و خشکبار برای شب عید مناسب است و هیچ کمبودی در هیچ یک از اقلام وجود ندارد و مردم می‌توانند همه نوع آجیل و خشکبار مورد نیاز خود را از بازار خریداری کنند.

ارزانی بیان کرد: هنوز مردم خرید آجیل و خشکبار شب عید خود را آغاز نکرده اند و در این راستا ۳۰ واحد عرضه کننده آجیل و خشکبار در مشهد فروش فوق العاده دارند و آجیل و خشکبار را به قیمت پایین تری عرضه می‌کنند، ۲۰ واحد صنفی نیز در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مشهد حضور خواهند یافت.

او با بیان اینکه بازرسان اتحادیه در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی در قالب نوبت‌های منظم، نظارت بر بازار را برعهده دارند، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم پسته در بازار بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است که البته نوع یک میلیونی آن بسیار مرغوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار