ضرورت برگزاری گسترده یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در استان، گفت: یکی از راهکار‌های ترویج این فرهنگ برگزاری گسترده یادواره‌های شهدا در تمامی نقاط استان است.

محسن حسین میرزایی در آیین گرامیداشت روز شهدا و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان گفت: می‌طلبد تا در سال آینده برنامه‌ای در خصوص برگزاری یادواره شهدا در تمامی نقاط شهری و روستایی استان ارائه شود و علاوه بر آن ساماندهی گلزار شهدا و بهسازی یادمان شهیدان به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: این نظام به برکت خون شهدا و ایثارگری و فداکاری خانواده آن‌ها به مسیر خود ادامه می‌دهد از همین رو برای تداوم نظام و تقویت آن باید تا می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و نهاینه کرد.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی با تاکید بر اینکه برای گرامیداشت مقام شهدا نباید به یک روز اکتفا کرد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر روز، روز شهیدان است و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت جزو وظایف همه مدیران و مسئولان نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هر زمان که بر فرهنگ ایثار و شهادت تکیه کرده و آن را در امور جاری و ساری کردیم به توفیقات بسیاری دست پیدا کردیم، اما هر زمان که نسبت به آن غفلت ورزیده دچار خسران و ضرر شده‌ایم.

حسین میرزایی با بیان اینکه مردم استان و کشور همواره دل در گرو نظام اسلامی داشته و در همراهی با آن صحنه‌های باشکوهی را خلق کرده‌اند، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود و مردم نشان دادند از مسئولان بسیار جلوتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهید در پردنجان نیز یکی دیگر از صحنه‌های تاثیرگذار و حماسی استان بود که بازتاب جهانی پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.