هشدار مقامات صهیونیستی درباره تشدید تنش‌ها در ماه رمضان

مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی دوشنبه شب نسبت به تشدید تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی در ماه مبارک رمضان هشدار دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که این مقامات به نتانیاهو اطلاع داده‌اند که افزایش فشار‌ها بر کرانه باختری، دیگر مناطق از جمله الخلیل را به دایره تنش و درگیری می‌کشاند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسؤولان امنیتی و نظامی صهیونیست هشدار داده‌اند که کرانه باختری در آستانه انفجار قرار دارد.

در همین حال، شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جلساتی که در آن مسؤولان سیاسی اسرائیلی نیز حضور داشتند، اوضاع در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ را بسیار خطرناک و نگران کننده خوانده و گفته‌اند در آستانه ماه رمضان، ممکن است شاهد انفجار در این منطقه باشیم.

پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از افسران اسرائیلی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای علمیات‌های مسلحانه فلسطینیان آماده می‌کند و ممکن است دامنه این عملیات به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی هم کشیده شود و این وضعیت بسیار خطرناک است.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیم کلید خوردن انتفاضه سوم در کرانه باختری در ماه رمضان تخلیه روستای "خان الاحمر" فلسطین را به بعد از ماه مبارک موکول کرد.

نتانیاهو در پی افزایش تظاهرات و اعتراضات اعلام کرد که رسمیت دادن به کانون شهرک نشینی "ایواتار" را نیز به بعد ماه مبارک رمضان موکول کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار