احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای چابهار پایان یافت

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و با هدف توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از سوی این سازمان پایان یافت.

سعیدعلی بزرگزاده  اظهار کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای چابهار در بلوار امام رضا و در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه احداث این پایگاه در یکی از کانون‌های پرتردد جاده‌ای منطقه صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پایگاه اورژانس جاده ای، از این پس ارایه خدمات به حوادث در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

به گفته وی، این پایگاه اورژانس از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار ساخته شده و برای بهره‌برداری و ارایه خدمات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار خواهد گرفت.

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به تداوم فعالیت‌های این سازمان برای توسعه فضا‌های بهداشت و درمانی منطقه، تصریح کرد: ۲ مرکز جامع سلامت در روستای تیس و منطقه آزاد چابهار نیز در دست احداث است تا بتواند خدمات شایسته‌ای در این حوزه به ساکنان و گردشگران ارایه دهد.

بزرگزاده یادآور شد: تخصیص زمین برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و بیمارستان تامین اجتماعی و همچنین تامین سرمایش بیمارستان امام علی (ع) بخشی از اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود در حوزه بهداشت و درمان منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار