ارتقاء زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه

در دیدار استاندار کرمانشاه و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با رئیس سازمان صدا و سیما موضوعاتی همچون تامین بودجه برای ارتقاء زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به HD پیگیری شد.

در دیدار استاندار کرمانشاه و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با رئیس سازمان صدا و سیما، وحید جلیلی قائم مقام فرهنگی و حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما درباره تولید سریال ۲۶ قسمتی با موضوع کار و کارآفرینی و توریسم سلامت، تولید انیمیشن ۲۶ قسمتی با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری و معرفی نخبگان و شخصیت‌های معاصر استان کرمانشاه، تولید ۵ تله فیلم و ساخت مسابقه ۲۶ قسمتی کارآفرینی زاگرس نشینان با مشارکت سازمان صدا و سیما و استانداری کرمانشاه در مدت دو سال (۱۴۰۲ و ۱۴۰۳) توافق شد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار خواستار پخش تیزر و کلیپ از زیبایی‌های استان در شبکه‌های سراسری و راه اندازی رادیو برون مرزی کُردی با هدف همگرایی و معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان به مخاطبان جامعه هدف در کردستان عراق شد که این موضوع مورد موافقت اولیه رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

پیشنهاد ساخت سریال مشترک با استان‌های همسایه عربی و کردی عراق هم از دیگر پیشنهاد‌های استاندار کرمانشاه به رئیس سازمان صدا و سیما بود که مقرر شد پیگیری شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.