الزام بانک ها به همکاری با صاحبان طرح های اقتصادی

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: بانک‌ها تا پایان سال تسهیلات معوق را پرداخت کنند.

ضامن فر با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید همکاری لازم را با بنگاه‌های اقتصادی داشته باشند، افزود: همه مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان لازم الاجرا است و بانک‌ها نباید در پرداخت تسهیلات تا پایان سال تعلل کنند.

وی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال ایجاد رونق و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع‌ترین زمان و در چارچوب قانون است.

وی گفت: بانک‌های عامل باید با در نظر گرفتن رعایت حال سرمایه گذاران در پایان سال تسهیلات سرمایه گزاری و تنفس در پرداخت تسهیلات را طبق قانون اجرا کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم در این جلسه گفت:گلخانه تولید گوجه فرنگی، پمپاژ آب هتل گردشگری (در دست اجرا)، آب آشامیدنی بسته بندی شده (در دست اجرا) ،گل شاخه بریده، گل رز و شاخه بریده  و دیوار پوش پی وی سی (غیر فعال) طرح‌هایی هستند که نیازمند تسهیلات و یا تنفس تسهیلات هستند.

روزبهان افزود: بانک‌های ملی، پست بانک، تجارت و کشاورزی از بانک‌های عاملی هستندکه می طلبد در تسهیلات پرداختی و بدهی‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه همکاری لازم با طرح‌های مطرح شده مصوب، و بانک‌ها موظف شدند که تا پایان سال تسهیلات معوق را پرداخت و طرح‌هایی که نیاز به تنفس در پرداخت معوقات خود دارد نیز همکاری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.