شهر کارون در ایام نوروز باید رنگ و بوی بهاری بگیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تلاش شبانه‌روزی مسئولین برای استقبال از نوروز در این شهر، از مطالبات به حق مردم است.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم جدیت و اهتمام کلیه واحد‌های اجرایی و خدماتی در ایام نوروز گفت: حوزه خدمات شهری از جمله بخش‌هایی است که در طول سال و ایام نوروز، باید با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های خدماتی، در حفظ بهداشت، نظافت و سلامت شهری کوشا باشد که این موضوع در ایام نوروز اهمیتی دوچندان می‌یابد.

او با اشاره به ایام پایان سال و حضور مهمان‌های نوروزی، کار شبانه‌روزی و تغییر و تحول در حوزه خدمات شهری و عمرانی این شهرستان را از مطالبات به حق مردم دانست و ادامه داد: با توجه به ایام پایان سال باید رنگ و بوی شهر تغییر کند و شهر آماده پذیرایی از مهمان نوروزی گردد که این امر با همت و کار شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تحقق می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان می‌گوید: امسال با اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پروژه‌های قابل توجهی برای شهر و روستا‌های شهرستان کارون تعریف گردیده است که تحقق آن‌ها نیازمند تعهد و تدبیر همکاران در کلیه بخش‌های فنی، اجرایی، عملیاتی و برنامه‌ریزی این شهرستان است.

آقای خانچی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت گردشگری کارون افزود: روستا‌های کارون با توجه به ظرفیت و توانایی خود، می‌توانند میزبان خوبی در حوزه گردشگری استان در ایام نوروز باشند که این به همت مسئولان در حوزه معرفی ظرفیت‌های این شهرستان وابسته است و می‌طلبد در این حوزه اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.