درخشان: قلعه نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی است/ انتظار چنین اشتباهی را از پریرا نداشتیم

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم قلعه نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال است و باید همه امکانات در اختیارش قرار بدهیم.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم انتخاب خوبی است و باید مربی داخلی را  باور کنیم و به او فرصت بدهیم، اما نکنه مهم این است که باید همه امکانات را در اختیار قلعه نویی بگذاریم و به او کمک کنیم. اجازه بدهیم امکانات مربی خارجی در اختیار مربی داخلی هم باشد و همه دست به دست بدهیم و کمک کنیم تا قلعه نویی موفق شود.

درخشان درباره شکست تیم ملی جوانان ایران برابر تیم ملی عراق و عدم صعود به جام جهانی جوانان اظهار کرد: به نظرم حیف شد و بازیکنان با استعداد و خوبی در تیم ملی جوانان حضور داشتند، اما یکسری اشکالات و کم تجربگی باعث شد که شکست بخورند. ما باید تدارک بیشتری برای جوانان در نظر بگیریم تا آن‌ها تجربه شان بیشتر شود. اکثر این بازیکنان احساسی هستند و تصمیماتی می‌گیرند که بحث کم تجربگی شان بر نوع بازی شان غلبه می‌کند. ما پتانسیل خوبی داریم و باید توجه به پایه‌ها را بیشتر کنیم.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم سپاهان بیان کرد: ما انتظار نداریم که یک بازیکن خارجی چنین اشتباهی کرده و تیم ما را ۱۰ نفره کند. به هر حال یک یار کمتر به پرسپولیس صدمه زد و این تیم می‌توانست شرایط  را به نفع خود رقم بزند، اما زمانی که این تیم ۱۰ نفره شد یک مقدار بازی برای پرسپولیس سخت شد و فشار بیشتری تیم سپاهان وارد کرد و در نهایت اشتباهاتی که خط دفاع ما انجام دادند باعث شد که نتیجه بازی را از دست بدهیم.

درخشان درباره اینکه تیم پرسپولیس شانس بازگشت به صدر جدول را دارد  یا تیم سپاهان قهرمانی اش مسجل شد، گفت: در فوتبال همه جوره می‌شود پیش بینی کرد و هیچ کس نمی‌تواند بگوید که قطعا سپاهان قهرمان می‌شود. شاید در یک بازی غافلگیر شود و ببازد. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود کارش خیلی سخت شد و باید همه حریفان خود را ببرد و منتظر اشتباه و لغزش سپاهان باشد. به نظرم پرسپولیس سرنوشت قهرمانی اش را به سپاهان سپرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس8
۱۱:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
حمیدخان :
خودتان استاد به تمام معنی هستید .
شکسته نفسی نفرمایید !!!
آخرین اخبار