حذف هفت نقطه پرحادثه از جاده‌های اصفهان

در آستانه آغاز سفر‌های نوروزی، هفت نقطه پرحادثه درجاده‌های استان اصفهان حذف شده است.

علیرضا قاری‌قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اقدامات شاخص برای ارتقای کیفی وضع راه‌ها و رفع نقاط حادثه خیز گفت: با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، هفت نقطه پرحادثه در جاده‌های استان حذف شده است.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات، ساخت ۶۷ کیلومتر باند دوم و روکش آسفالت برای جلوگیری از تصادفات رخ به رخ بوده همچنین ۱۵ کیلومتر نیوجرسی نصب شده است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مقرر شده برای کاستن از ترددها، ترافیک و آلودگی هوا تور‌های ویژه گردشگری با اختصاص اتوبوس‌هایی برای انتقال مسافران دایر شود؛ افزود: در جلسات شورای هماهنگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ مصوب شد تا گروه‌های بازرسی از پایانه‌ها (جاده‌ای- راه آهن- فرودگاه) تشکیل و بر عملکرد پایانه‌ها نظارت شود.

قاری‌قرآن، حضور نماینده پاسخگوی شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها برای رفع مشکلات پرواز و پاسخگویی به مسافران، برنامه‌ریزی در تمام پایانه‌ها برای پذیرایی مسافران در زمان سحر و افطار و ظرفیت سازی جاده‌های پرتردد با عملیات‌های تعریض، ایمن سازی و اصلاحات برای روانسازی ترافیک را از دیگر اقدامات برای نوروزی بیان کرد.


او از فعال سازی دوربین‌های نظارتی جاده‌ای خبر داد و گفت: در آستانه نوروز طرح‌های راهسازی در محور‌های پرتردد متوقف و برای آشکار سازی محوطه‌های کارگاهی اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.