برخورد قاطع پلیس با مخلان شادی مردم در چهارشنبه پایان سال

فرمانده انتظامی کرمان گفت: عاملان توزیع مواد محترقه، خودرو‌های حامل این مواد و واحد‌های صنفی دخیل در فروش مواد آتش زا تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند.

سردارناظری در تشریح طرح‌های پیشگیرانه پلیس گفت: از چندین ماه قبل، طرح‌های پیشگیرانه پلیس در رابطه با جلوگیری از توزیع مواد آتش زا در واحد‌های صنفی و برخورد با عاملان تولید، نگهداری و فروش این اقلام خطرناک در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: اگر حادثه‌ای رخ دهد و شهروند و جوانی دچار حادثه شود، پلیس موضوع را تا شناسایی همه عاملان تولید، حمل و توزیع و فروش این اقلام ریشه یابی می‌کند و ضمن هماهنگی قضایی عاملان توزیع مواد محترقه، خودرو‌های حامل این مواد و واحد‌های صنفی دخیل در فروش مواد آتش زا تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

سردار ناظری بیان داشت: در همین زمینه، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار قلم انواع مواد آتش زا از واحد‌های صنفی متخلف جمع آوری شده؛ اما لازم است برای بهره مندی همه مردم از شادی مناسبت‌های پایان سال، خانواده‌ها نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند؛ اگرچه پلیس نیز با این جشن و شادی‌ها مخالف نیست؛ بلکه خود را در کنار مردم می‌داند تا همه از این آیین‌ها به درستی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.