۱۰۰ قلم کالا تحت پوشش طرح تنظیم بازار و احتکار قرار دارد

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: ۱۰۰ قلم کالا مشمول طرح نظارت و بازرسی، احتکار و انبارداری قرار گرفته است.

عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت : ۱۰۰ قلم کالا مشمول نظارت و انبارداری و موضوع احتکار است و موضوع ذخیره سازی در این ایام بسیار اهمیت دارد و بایستی بدقت رصد شود.

وی بیان کرد: در ایام تعطیل موضوع احتکار هم مطرح است و باید کالا‌های مشمول طرح از جمله باتری، سیمان، تلفن همراه، شوینده ها، پوشاک، لوازم خانگی، مواد پتروشیمی، قطعات خودرو، شیشه جام، تخم مرغ، آرد و گندم، حبوبات، برنج، دارو، دانه‌های روغنی، سموم، سیگار و توتون، خوراک آماده، شیرخشک صنعتی، کره گندم، گوشت، مکمل‌های افزودنی، واکسن دامی در فهرست قرار گرفته و مورد توجه باشد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان در ادامه از افتتاح نمایشگاه بهاره در استان قزوین با حضور معاون اقتصادی استاندار و مسئولان استانی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ اسفندماه خبر داد و گفت: با عنایت به استقبال مردم از این نمایشگاه زمان برگزاری تمدید خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه اقلام پرمصرف مردم در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان با تخفیف ۵ الی ۱۵ درصد عرضه می‌شود.

پیگیری مصوبات جلسه قبل، ارائه گزارش اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قزوین در خصوص میادین میوه و تره بار، ارائه گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در خصوص آخرین وضعیت نرخ تورم در استان و گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی به ویژه گوشت قرمز و سفید از دیگر دستورات جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار