۳ بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتبال بانوان

۳ بازیکن مازندرانی در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان شرکت خواهند کرد.

ملیکا متولی، رها یزدانی، شقایق روزبهان، نفرات مازندرانی هستند که توسط مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به اردو فرا خوانده شدند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان با حضور ۳۱ بازیکن از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

زهرا قنبری، زهرا سربالی و زینب عباسپور از تهران، زهرا خواجوی از همدان، بهناز طاهرخانی از قزوین، نگین زندی، سحر رمضانی و رقیه جلال نسب از خوزستان، سمانه چهکندی و مطهره دانش آموز از خراسان رضوی، محدثه زلفی از البرز، افسانه چترنور از زنجان، شبنم بهشت از کهگیلویه و بویراحمد، فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، حدیثه بساط شیر و فاطمه یوسفی از ایلام، فاطمه مخدومی از کردستان، ملیکا متولی، رها یزدانی، شقایق روزبهان از مازندران، عارفه سیدکاظمی و هستی فروزنده از کرمان، فاطمه شبان، هاجر دباغی، فاطمه عادلی و انیس دشتیان پور از اصفهان، ثنا صادقی از کرمانشاه، ملیکا محمدی، مبینا خدادادی از فارس، اسماء نظری از آذربایجان شرقی و سپیده نزهتی از گیلان، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان برای آمادگی جهت حضور در دور اول مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان برپا می‌شود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گروه B با تیم‌های میانمار، بنگلادش و مالدیو همگروه است که این رقابت‌ها از ۱۴ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ به میزبانی میانمار در شهر یانگون برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار