کلنگ زنی ۶ طرح بهداشتی، درمانی و سلامت در آبیک

کلنگ ۶ طرح بهداشتی، درمانی و سلامت شهرستان آبیک با حضور تعدادی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

کلنگ ۶ طرح بهداشتی، درمانی و سلامت شهرستان آبیک به زمین زده شد و با ایجاد زیرساخت در آبیک می‌توان به بسیاری از مردم و مسافران عبوری خدمت‌رسانی کرد.

این طرح‌ها شامل پروژه طرح الحاقی بیمارستان شهدای شهر آبیک به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به صورت مشارکت خیر ساز، پروژه احداث ساختمان اداری شبکه بهداشت درمان شهرستان آبیک به مساحت ۲ هزار متر مربع، پروژه احداث مرکز جامع سلامت شهر زیاران به مساحت ۵۴۰ متر مربع، پروژه مرکز جامع سلامت روستای خطایان با زیر بنای ۵۴۰ متر مربع، پروژه خانه بهداشت روستای عبدل آباد با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع و پروژه ساختمان سوئیت پزشک مقیم شهر قشلاق با زیر بنای ۴۵ متر مربع می‌شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: آبیک در شریان اصلی کشور قرار دارد و وجود زیرساخت در این منطقه می‌تواند به بسیاری از مردم و مسافرانی که از آبیک عبور می‌کنند، خدمات ارائه کند.

اعلایی افزود: مردم آبیک مردم شریف و بزرگواری هستند که علیرغم اینکه بار بسیاری از مزیت‌های استان بر دوش مردم آبیک است، ولی خدمات خوبی به آن‌ها ارائه نشده است.

وی اضافه کرد: صنعت در حالی به عنوان یکی از مزیت‌های استان قزوین به حساب می‌آید که زحمت توسعه آن متوجه مردمان این جغرافیا است و مردم این شهرستان در حوزه‌های دیگر از جمله کشاورزی و تولید گندم نیز بسیار پرتلاش و کوشا هستند.

اعلایی گفت: در حوزه تردد‌های بین‌راهی، بخش عمده‌ای از تردد در مسیر‌های مواصلاتی استان در آبیک قرار دارد و این موضوع در کنار موضوعات دیگر نشان دهنده اهمیت جغرافیای آبیک است.

استاندار قزوین گفت: باید در گذشته به پیشرفت این جغرافیا توجه بیشتری می‌شد و همین امروز هم باید برنامه‌ریزی‌های جدی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد چراکه آبیک در شریان اصلی کشور قرار دارد و وجود زیرساخت در این منطقه می‌تواند به بسیاری از مردمی که از آبیک عبور می‌کنند، خدمات ارائه کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: سال گذشته و سال آتی سال‌های توجه ویژه به آبیک است و برای پیشرفت و تعالی بیشتر این جغرافیا تلاش بیشتری خواهیم کرد.

وی افزود: احداث پروژه های عمرانی حوزه درمان و بهداشت شهرستان آبیک مشکلات این شهرستان را تا حدودی برطرف خواهد کرد و امیدواریم با مشارکت ویژه خیران این پروژه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.