اهتمام جدی دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی عاملان بدحال شدن دانش آموزان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید عاملان حوادث اخیر مدارس را سریع شناسایی کنند، تا به اشد مجازات محکوم شوند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری جدی مسئولان در خصوص بدحال شدن دانش آموزان گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی باید افرادی را که در این جنایت بزرگ دست داشتند و یا به نوعی با تبلیغ و فرافکنی ایجاد رعب و وحشت در جامعه کردند را شناسایی تا به اشد مجازات برسند.

امام جمعه رشت امروز در مصلی نمازجمعه این شهر به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای و شناختی در تلاش است تا هر روز کشور و مردم ما را با ایجاد تفرقه و نا امیدی درگیر موضوعات مختلف کرده تا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد شوند.

نماینده، ولی فقیه همچنین گفت: استکبار جهانی و رسانه‌های معاند در جنگ اخیر معصوم‌ترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان را هدف قرار داده تا جنایت خودشان را به گردن جمهوری اسلامی بیاندازد و وانمود کند که نظام قصد نابودی مردمش را دارد.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه به ترافیک کامیون‌های تراتزیت در پایانه مرزی آستارا و ایجاد مشکلات برای مردم منطقه و صادرات کالا‌ها اشاره کرد و گفت: رایزنی مسولان وزارت خارجه با مسئولان کشور آذربایجان برای پذیرش بیشتر کامیون‌ها، افزایش نیرو‌های انتظامی در منطقه برای ساماندهی و تسطیح زمین‌های اطراف و ایجاد پارکینگ ازجمله اقدامات سریع برای رفع این مشکل است.

وی با اشاره به انتخاب شهردار رشت افزود: با توجه به حقوق مردم رشت و نیز فرارسیدن نوروز خیابان‌ها و کوچه‌ها این شهر در شان مرکز استان نیست و معابر باید هر چه سریعتر مرمت شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در بخش دیگر از سخنان با گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا برضورت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار وشهادت وجهاد تبیین تاکید کرد

همچنین امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی بین نمازگزاران رشتی نهال رایگان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.