رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:

اضافه شدن ۶۰ کلاس درس به مجموع فضا‌های آموزشی حوزه جنوب ایلام

خانمحمدی گفت: حداقل ۶۰ کلاس درس به مجموع فضا‌های آموزشی حوزه جنوب استان ایلام شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره تا پایان سال ۱۴۰۳ اضافه می‌شود.

حمیدرضا خانمحمدی، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان سفر یک روزه خود به استان ایلام از اضافه شدن ۶۰ کلاس درس به مجموع فضا‌های آموزشی آموزش و پرورش ایلام در شهرستان‌های حوزه جنوب این استان شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی هدف از بازدید خود از استان ایلام را ارزیابی وضعیت واحد‌های آموزشی و نیاز‌های عمرانی استان عنوان کرد و افزود: در این سفر که با محوریت بررسی وضعیت مدارس حوزه جنوب استان ایلام صورت گرفت با توجه به مرزی بودن بعضی از این شهرستان‌ها و محرومیت منطقه سعی بر این بود که مهمترین مسائل و ضرورت‌های عمرانی دستگاه تعلیم و تربیت در این منطقه شناسایی شود و با کار کارشناسی و مطالعه دقیق به رفع نیاز‌های عمرانی بپردازیم.

وی مطرح کرد: درصدد هستیم تا با تخصیص اعتبار لازم در زمینه تجهیزات سرمایشی و بهسازی واحد‌های آموزشی از جمله اختصاص هزینه ایزوگام و آسفالت به مدارس منطقه کمک‌هایی صورت پذیرد.

وی افزود: تیم‌های فنی سازمان نوسازی مدارس به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند تا پس از اظهار نظر رسمی آنان در خصوص مقاوم سازی و یا تخریب بعضی از واحد‌های آموزشی این شهرستان‌ها تصمیم گیری به عمل آید.

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام از شهرستان‌های بدره، دره شهر، آبدانان و دهلران بازدید و از نزدیک در جریان نیاز‌های عمرانی این چهار شهرستان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.