امام جمعه موقت اصفهان:

هدف دشمن ناامنی مدارس و نگرانی خانواده‌هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی گفت: دشمنان در موضوع بدحالی دانش‌آموزان به دنبال سلب امنیت روانی خانواده‌های ما هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اتفاقات اخیر مدارس را بسیار تلخ توصیف و اظهار کرد: فرمایشات رهبر انقلاب در مورد این حادثه به‌هنگام، راهگشا و مهم بود و بنا به فرمایش ایشان مسببان این حادثه تلخ باید به اشد مجازات برسند.


او با بیان اینکه جنگ ترکیبی این بار نوجوانان معصوم جامعه ما را هدف گرفته تاکید کرد: این بار به خصوص دختران را که بنا به آموزه‌های اسلام باید اهمیت بیشتری به آن‌ها داده شود هدف قرار داده اند که این کار جنایت و خباثت است و بنا به فرموده رهبری هیچ‌گونه عفو و مماشات نباید صورت گیرد.  


امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر دروغ پراکنی دشمن در این زمینه و لزوم پیگیری اخبار این اتفاقات از کانال‌های رسمی نظام، اضافه کرد: دشمنان امنیت خانواده‌های ما را هدف قرار گرفته‌اند و وقتی دانش‌آموزی در محل تحصیل خود دچار نا‌امنی شد این موضوع امنیت روانی خانواده‌ها را سلب می‌کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی حفظ آرامش جامعه را مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: این موضوع پیچیدگی‌هایی دارد و همه ما باید آرامش را در جامعه حفظ کنیم تا مسئولان بتوانند کار خود را به خوبی و درستی انجام دهند.


او در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: هدف همه انبیا برپایی حکومت الهی و قسط و عدل بود و حضرت بقیه‌الله میراث‌دار همه انبیاست و باید جامعه بشری را برای پذیرش حکومت ایشان آماده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.