آغاز مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور

مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در اوزان و رده‌های سنی مختلف از امروز پنجشنبه به میزبانی سنندج آغاز شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۰ استان سراسر کشور در بیست و ششمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور حضور دارند .

حامد جولایی اضافه کرد: شرکت کنندگان  در اوزان مختلف رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و همچنین بخش معلولین هردو دست چپ و راست به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه استان کردستان توانست در بخش بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی کشور را کسب کند، اضافه کرد: این استان با ترکیب کامل تیم خود در بخش آقایان حضور یافته و خود را برای حضوری موفق و بدست آوردن جام قهرمانی این مسابقات آماده کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: نفرات برتر اوزان مختلف رده های سنی با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی مچ اندازی کشور جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، حضور پیدا خواهند کرد.

جولایی  اذعان کرد: مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان و آقایان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده در ایران برگزار می شود و استان کردستان آمادگی خود را برای میزبانی این رقابت ها به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور اعلام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.