اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: طرح آرامش بهاری در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان  در تشریح برنامه‌های این نهاد در نوروز و ماه رمضان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری به‌مناسبت نوروز در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا چهارم فروردین‌ماه اجرا می‌شود، افزود: این طرح با آغاز ماه رمضان در قالب «ضیافت الهی» به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به دعوت از ۷۰ مبلغ برای حضور در طرح آرامش بهاری این استان عنوان کرد: این مبلغان به‌همراه ۲۰ مبلغ لرستانی از ۲۹ اسفند تا دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بقاع متبرکه مستقر می‌شوند و در کنار تبلیغ به سؤالات زائران پاسخ می‌دهند.

او با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت هم‌زمان با طرح آرامش بهاری در لرستان بیان کرد: این خیمه‌ها در بقاع متبرکه برپا می‌شود و دارای غرفه‌هایی مانند کودک و نوجوان، تبلیغ و عرضه محصولات فرهنگی، بیان احکام شرعی، ترویج عفاف و حجاب است.

عباس‌زاده با بیان اینکه آیین تحویل سال نو در امامزادگان شاخص این استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های تحویل سال نو با رویکرد ایجاد نشاط معنوی همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از بلندگو‌های بقاع متبرکه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های تفسیر قرآن ابراز کرد: جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن از ابتدای ماه رمضان در بقاع متبرکه این استان آغاز می‌شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه بقعه امامزاده محمد جزو امامزادگان شاخص غرب کشور است، اظهار داشت: خیمه‌های معرفت از هم‌اکنون در این امامزاده برپا شده و همچنین زائرسرا‌ها نیز آماده اسکان مسافران نوروزی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.